Najnowsze Wpisy

No i wszyscy wyjechali!!! Komentarze (40)
20. sierpnia 2003 22:19:00
linkologia.pl spis.pl

No poprostu niemoge dlaczego prawie wszyscy moi znajomi wyjechali w jednym terminie!!!Ci na jakis oboz te tak samo ta chora....itp..itd..Oczywiscie wracaj szybko do zdrowia KASIU!!!Bo zostali mi tylko gniot i patrycja(swinka)!!!Gniewo taki pytanie czy nieprzeszlibys my sie na jaka imprezke tylko pamietaj pijemy z umiarem..bo niechcesz chyba wygladac tak jak wtedy umnie!!!Ale jak teraz na to patrze to nawet fajnie bylo gdyby nie te 12h zdychania (pokutowania za poprzednia noc)A powiedzial bym ze bylo super gdybym pamietal poprzednia noc!!!Tak jak ty gniot:))))Probowalem sie dowiedziac ale kazdy mowi co innego weronika,bialy,maja,malina i ja sie wcale niedziwie ciezko bylo cos zapamietac hehe.Wiec jak co gniot to sie gdzies wbijamy!!!!

ro60 : :

Bedziemy sami ;(((((( Komentarze (11)
17. sierpnia 2003 18:28:00
linkologia.pl spis.pl

Kurawa mac jutro wszyscy wyjezdzaja na oboz!!!!!!Normalnie beznadzieja zotaniemy "WE DWOJE" gniot.I tak sobie teraz mysle ze jak niezalatwimy tej torby to zawsze mozna sie napic czyli nic straconego a w dwoch w namiocie bedzie na serio fajnie!!!Jurto bede musial sie pozegnac i wykonac ostatni "numerek" :)) telefonowy oczywiscie.A teraz do zibiego jeszcze raz bedziesz chcial mi ODWŁOSIĆ nogo to cie kopne w jaja.Niechcial bym walic glupot ale zastalo 1/4 wakacji czeba zaszalec gullllll...do dna co nie gniot a nie z gwita!!!!!FUUjJJJ.Dobra bede konczyc nastepne notki pojawia sie po nocach w namicie !!!!!!!!!

ro60 : :

Kurde nareszcie!!! Komentarze (4)
15. sierpnia 2003 21:49:00
linkologia.pl spis.pl

Nareszcie udalo mi sie polowicznie  opanowac mojego bloga!!!

Narazie jest tylko obrazek i notki ale lepsze to niz nic.A weronika siedzi teraz w INTERMEDII i sie meczy hehehhe(szyderczy smiech)ppphhhii poprostu jestem genialny i musicie sie z tym zgodzic:)

Kurcze wszystko mnie boli po dzisiejszych meczach chlopaki ostro mnie wymeczyli a gniewo nawet niemowie ta mala pizda prawie dzisiaj wsadzila ale to jeszcze nie to ale oczywiscie kto mu zucal jak nie ja!!!!!!!!

Szkoda ze prawie wszyscy jada na obozy tylko my z gniotem zostajemy i bedziemy palic w samostnosci i oczywiscie PAN Michal Koldra!!!!!!!!!!!!

ro60 : :

Ale pogoda niema co!!!!!!!!! Komentarze (4)
15. sierpnia 2003 10:22:00
linkologia.pl spis.pl

.....dzis tak jak zawsze chcielem isc na rude hmmm ale dzisiaj chyba niepojde z powodu pogody.

 

ro60 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii